Monday, September 15, 2014

SET KESUBURAN SHAKLEE TERHANGAT!

Menanti Zuriat? Pelbagai usaha telah anda lakukan? Jangan berhenti untuk berusaha, saya faham sgt sbb saya lalui apa yg anda lalui. 11 Tahun menanti, panjat tangga hospital Mahkota Medical Center, Klinik Pakar Wanita, perubatan Traditional Cina, perubtan Traditional Melayu semua telah saya lalui. Kadang2 mmg ada timbul rasa Redha...bukan putus asa yer, tapi Redha dengan Ketentuan Yang Esa, sakit telinga org bertanya dan org bercakap tu dah lali. Sebab saya tahu semua ini Allah punya Kuasa. kita sebagai hambaNya jangan pernah buruk sangka atau menyalahkan takdir. Ingatlah apa yang Allah rancangkan untuk kita adalah yang terbaik. Apa yang Allah berikan kepada kita hanyalah yg terbaik kerana Dia yg paling mencintai kita. Ingat ye...banyakkan berdoa..

Sekarang saya sedang usaha menggunakan SET KESUBURAN SHAKLEE, baru sebulan konsistan walaupun dah 2 tahun jadi SID, kali ni baru konsistan, sebelum2 ni asyik cuba dan culas. Kalau makan GLA complex pun tak konsistan walaupun sebelum ini dah terbuktipun lepas saya makan Alfalfa, dan GLA complex, period saya tiap-tiap bulan datang, kalau tak sebelum nih mmg 2-3 bulan sekali. Bila masalah haid tak teratur saya hilang, lagi culas saya makan supplement....Sila jangan contohi....hehehe...Tapi bulan Ogos yg lepas lepas balik dari Travel USA, saya mula konsistant semula, entah macam mana bleh tersedar, maybe sbb kawan2 Supermom sisters yg byk bagi semangat. Back to track...Saya tak mahu putus asa, Doakan saya yer...


ingin hamil, set kesuburan, set kesuburan shaklee, gla complex, kesuburan, tingkatkan kesuburan, masalah kesuburan, hamil dengan set kesuburan

ok, inilah Set Kesuburan Wanita, terdiri dari ESP, B Complex, Gla Complex dan Alfalfa complex. Bagaimana set ini membantu?

ESP ~ Esp bertindak seperti seakan2 pil kesuburan Clomid, ESP mengandungi Isoflavones yg dikekalkan semasa proses pembuatannya. Isoflavones ini bertindak sebagai penghalang hormon estrogen. Tetapi sebenarnya halangan itu menyebabkan tubuh merangsang lebih banyak hormon estrogen dihasilkan dan dari penghasilan ini akan meningkatkan FSH (follicle stimulating hormone) dan LH (Luteinizing hormone) yg membantu merangsang folikel dan penghasilan telur (ovum) sekaligus untuk proses ovulasi.
 
B Complex ~ Kandungan Vitamin B yg lengkap dalam B complex Shaklee sgt diperlukan bagi mereka yang merancang utk hamil, ini kerana, kandungan vitamin B6 dalam B complex shaklee membantu merangsang hormon pembiakan selain B complex terkenal dengan vitamin antistress. Anda tidak boleh stress sekiranya anda ingin hamil kerana faktor ketidaksuburan yang utama ialah stress! selain itu, di dalam B complex Shaklee juga mengandungi Asid Folik yg mmg diperlukan utk persediaan hamil.

Alfalfa Complex ~ ha yg nih "Raja segala herba", berfungsi sebagai kacip fatimah kepada kaum hawa. Tahu2lah jerlah kalau kata kacip fatimah tu apa fungsi dia kan? selain untuk keintiman pasangan suami isteri, Alfalfa juga bagus untuk sistem pembiakan wanita, terutama yg mempunyai masalah keputihan, "sakit bila bersama", senggugut dan juga berfungsi untuk memgatur peredaran hormon wanita. Jadi, yang ada masalah Haid tidak teratur disarankan mengambil bersama2 GLA Complex.

GLA Complex ~ ok, yg ni ibu kepada set kesuburan ini. Gla complex Shaklee mengandungi Vitamin E dan juga Gamma Linolenic Acid (GLA) yg fungsinya menjaga kestabilan hormon dan juga meredakan masalah PMS. Tapi nak beritahu bahawa fungsi utama GLA ialah menghasilkan lendiran servic atau "ledir kesuburan" berkualiti yang jika kaum wanita perasan lendiran ini wujud diwaktu subur anda. Lendiran inilah yg menjadi medium utk sperma sampai kepada telur atau ovum, jadi kualiti lendiran ini sgtlah penting. Jika konsistant lendiran ini mungkin membantu memanjangkan peluang untuk pensenyawaan berlaku.

ok, itu serba sedikit yang saya faham berkenaan set kesuburan wanita yg saya consume, jika anda ingin mencuba, boleh hubungi saya seperti nombor di bawah atau boleh add saya di facebook. Insyaallah, kita boleh berkongsi cerita dan pengalaman.

Jom sertai kami di Shaklee, nak tahu cara click sini ------> NAK REGISTER AHLI
atau hubungi saya di Facebook Nurqaseh Outlet Full (010-3223139 kak mia)


 Your Trusted SID

No comments:

Post a Comment