Monday, April 21, 2014

INSTAGRAM ADVANTURE DAY 1

yeahhh...hari ni bermula cabaran photo instagram dari mami hadhatina MKB, group supermom kami...satu gambar sehari....mana anak2 GMF ku, jom join...senang jer




Apa anda perlu buat? Follow aje arahan dalam gambar di atas. Satu hari satu gambar.
  • Isnin, 21 April 2014 : Gambar apa yang ada di atas meja anda.
  • Selasa, 22 April 2014 : Outfit Of The Day. Apa yang anda pakai hari tu?
  • Rabu, 23 April 2014 : Gambar kanak-kanak
  • Khamis, 24 April 2014 : Apa yang jadi inspirasi anda?
  • Jumaat, 25 April 2014 : Bahan bacaan terkini
  • Sabtu, 26 April 2014 : Gambar makanan paling best pada tarikh ni
  • Ahad, 27 April 2014 : Suasana malam di mana anda berada
 Jangan lupa, setiap gambar yang dipos ke instagram gunakan hashtag #HADHAPhotoChallenge untuk kita sama-sama view dan like gambar-gambar tu.

so...hari ni gambar pertama saya untuk terms #ON MY DESK ialah....



TAAAARRRAAAAA!!!!

keahlian free, keahlian shaklee, setj1, kehamilan, photochallenge,

kenapa saya share pic ni kat ig dan kenapa saya pilih utk hashtag challenge ni?

sebabbbb....inilah perkara yang paling menggembirakan saya pagi tadi. sorang ibu datang untuk membeli set hamil 1st trimester (SET J1) dan lepas bincng harga, dia sendiri rasa berbaloi sgt kalau dpt jadi AHLI SEUMUR HIDUP....sbb produk shaklee mmg bagus....dia yg kata..bukan saya....dan da terus isi form ni tanpa byk tanya.... :)

oh ya...lupa nak beritahu...pelanggan hari ni yg beli set hamil dan register ahli tu ialah pelanggan dar Blog saya ni...so bertambah2lah hepi saya...

love to share......

~ mummy mia ~

No comments:

Post a Comment