Tuesday, April 22, 2014

INSTAGRAM ADVANTURE DAY 2

Alhamdulillah...semalam cabaran 1st day ON YOUR DESK saya dapat tempat dalam penulisan blog wahmilicious advnture my SUPERMOM mami, Hadhatina MKB....vangga la juga hihihi...

so today terms #OOTD...ada yg tak tahu apa itu OOTD? short form for OUTFIT OF TODAY...so hari ni semua yg join cabaran kenalah SELFIE....mcm saya tak selfie...sbb en somi yg tolong capturekan pic...hihihi...sebenarnya cabaran hari ni mmg seram sikit kat saya, sbb saya jenis yg tak suka nak upload gambar sendiri...mmg jaranglah nak upload...kecuali en somi yg tolong upload atau ada event2 yg memerlukan saya upload pic sendiri...hihihi..tapi, hari ni special upload utk cabaran mami hadhatina...

nak tengok pic saya yg hari ni? ni diaaaaa.....


Ha...maxi dress tu beli masa shopping kat Jakarta hari tu kat TAMRIN CITY....korang leh baca tentang trip JOGJA- JAKARTA yer...tapi tulah....beli selai jer...rasa menyesal la pulak...patutnya beli 10 helai....suker sbb mmg ngam2 size saya yg mmg susah nak cari baju siap nih...takyah nak alter2 lagi...labuh semua ngam...aisshhh....napelah tak terfikir masa shopping aritu nak beli 10...

Harga? murah bangat dong....mmg tak dptlah harga tu kat Malaysia...tak sampai RM40 kalau convert duit Malaysia....ada macam2 corak...mmg rambang bijik mata nak memilih...nih pun main rembat je tutup mata and pick....hahaha...cik abg sebelah dah jeling2 jer...(jeles sbb shopping baju saya je)...yg lain2 saya shopping xleh la tunjuk, kang org kata saya perasan bagus dan menunjuk2 pulak...tak mau la kan...

eh...tetiba ada yg tanya pasal tudung lak...beli kat mana? beli online jer dek non...beli kat FB Marliya Hijab tahun lepas. saya pilih size L supaya menutup dada dan belakang pun labuh. kalau senteng2 kang en somi jengel bijik mata. hihihi...

oklah....takleh dpt keyboard saya ni...semua nak taip..hihihi...sorry la yer...ok bai...



No comments:

Post a Comment