Thursday, April 10, 2014

VIVIX KURANGKAN KETAGIHAN NIKOTIN?

Anda selalu dengarkan Tips berhenti merokok salah satunya, banyakkan makan buah-buahan. Makan buah buahan lepas sarapan, makan tengahari dan juga makan malam. Tahu tak kenapa? Sebenarnya dalam setiap buah-buahan itu terkandung sejenis enzim yg kuat kepada deria rasa kita. dan ia dapat mengurangkan keenakkak rasa kepada si perokok terhadap rokok. 

Ada kajian yg ditulis dlm Jurnal Kajian Nikotin dan Tembakau menyatakan penghisap rokok yg makan empat atau lima hidangan buah-buahan sehari dan setiap hari berpotensi untuk meninggalkan tembakau dalam tempoh 1 tahun. hebatkan? 

ok kalau korang rasa susah nak sediakan, nak susun jadual utk makan buah buahan selalu...jgn risau...u all boleh jer makan supplement yg berunsur buah-buahan dan tumbuh-tumbuhan semulajadi dari Shaklee ini...iaitu VIVIX. yg ini insyaallah kesannya xperlu tunggu sampai setahun...silap2 sebulan dua pun boleh hilangkan ketagihan terhadap nikotin dan tembakau. selain tu apa yg bagus tentang VIVIX ni ialah, ia mempertahankan DNA dari radikal bebas, memulih DNA yg rosak dan sekaligus memberi tenaga pada DNA dan meningkatkan performance DNA kita.

jom tengok testimonial lain selain dari pengalaman suami saya makan VIVIX selama 2bulan sebelum stop smoking....tapi kena usaha2 lain juga tau, bukan semata harap pada supplement. yg paling utama azam dr diri sendiri.


 vivix shaklee, testimoni stop smoking, testimoni rokok, vivix dan rokok, stop smoking, rokok, berhenti merokok, vivix 


saya juga ada kongsikan TIPS-TIPS UNTUK BERHENTI MEROKOK di entry sebelum ini..semoga bermanfaat kepada semua.

semoga usaha anda berjaya. sayangi diri anda dan keluarga anda. Selain dari rokok merbahayakan kesihatan, rokok juga hukumnya HARAM seperti yg telah ditetapkan oleh fatwa kebangsaan. Anda masih belum terlambat.

jika berminat untuk dapatkan VIVIX, sila hubungi saya

NOOR AZMIAH
0103223139 (whatsapp pun boleh)

No comments:

Post a Comment