Saturday, June 7, 2014

PHYTOCOL-ST DILANCARKAN SEMPENA NATIONAL CONFERENCE SHAKLEE

Salam semua...

Oh teruja hari ni selain dari disebabkan hari ni adalah hari yg ditunggu2 oleh semua leader2 hebat Shaklee utk majlis penganugerahan yg diadakan julung2 kalinya...National Conference 2013/2014, selain hari ini kami akan bertemu dengan org paling "besar" dalam Shaklee iaitu Mr Roger Barnett....hari ni juga adalah hari pelancaran satu produk baru Shaklee yg sgt power... PHYTOCOL-ST..

PHYTOCOL-ST UNTUK MASALAH KOLESTEROL

ok...ramai yg tak tahu bahawa Phytocol ini utk apa? Untuk siapa? Dan apa fungsi sebenarnya?....mari saya terangkan secara ringkas...

Phytocol adalah produk yg diformulasi khas untuk masalah kolestrol yg sering dihadapi terutamanya di Malaysia ini. Dan semua org tahu bahawa kolestrol tinggi adalah punca kepada pelbagai penyakit terutamanya sakit jantung, hypertension dan stroke.



Promosi beli 6 botol percuma 1botol hanya berlansung selama 2hari...
7 dan 8hb Jun sempena National Conference Shaklee.


BAGAIMANA PHYTOCOL-ST BERTINDAK?

Ok, akibat dari gaya hidup dan cara pemakan yg tidak sihat plaque akan terhasil didalam salur darah manusia. Ini terjadi apabila sel darah teroksida dan berkumpul hingga menyempitkan salur darah. Salur darah yg sempit boleh mengakibatkan pelbagai jenis penyakit sepeti hypertension, sakit jantung dan stroke.


Kandungan phytocol-st shaklee ialah terdiri dari 2000mg fitosterol. Fitosterol ini berfungsi sebagai agen penghalang penyerapan sel2 yg teroksida dari melekat atau menyerap kedinding salur darah manusia. Badan kita mmg tersangat memerlukan fitosterol setiap hari. Fitosterol ini banyak terdapat didalam sayur -sayuran dan buah buahan yg berwarna jingga dan kemerahan. 2000mg keperluan setiap hari menjadikan ianya terlalu sukar utk kita mengambil terus fitosterol dari makanan harian.


phytocol-st,launching phytocol, NC, National conference shaklee,kolestrol


Sebelum ini saya ada share dengan anda tentang Tips Mengelakkan Serangan Stroke. Ada kena mengena dengan fitokimia kan iaitu lychopene? Fitosterol juga adalah fitokimia yg hanya dijumpai di dalam tumbuh-tumbuhan dan tidak terdapat pada mamalia.

Sekarang  tak perlu susah payah lagi kerana shaklee sudah sediakan Phytocol-st yg natural dan semulajadi. Dan yg paling penting ditanggung halal!...

PERBEZAAN PHYTOCOL-ST SHAKLEE

1. Natural dan 100% semulajadi
2. Tiada perasa dan pewarna tiruan
3. 2000mg fitostrerol sehari melengkapkan keperluan badan manusia
4. Disahkan halal tanpa was was



JOM CUBA PRODUK INI!!

Nc, phytocol-st, produk baru




your best SID,
noorazmiah/huzair
0103223139
your best SID

No comments:

Post a Comment