Friday, July 11, 2014

GLOBAL CONFERENCE 2014 AWARDS UNITED STATES OF AMERICA


Sungguh tak ku sangka, rupanya Shaklee ada sediakan satu lagi majlis penganugerahan untuk leader2 hebat Shaklee Malaysia dan seluruh dunia, yang mana kali ini majlis tersebut akan diadakan oleh Headquaters Shaklee Corporation di USA. Terkejut sebenarnya bila dapat email dari Shaklee pada 4hb Julai lalu....dah la tengah kerunsingan dengan urusan Permohonan Visa yg tak settle lagi. Dapat berita gembira nih sampai tak tahu nak gembira ke nak sedih? hahaha...siapa tak gembira nak naik pentas terima award, apa lagi kat USA! tapi bila fikir visa, aduh....runsing jadinya....ok tak nak la citer pasal kerunsingan tu kan...nak citer yang best jer nih...

Meh2 baca surat yg Shaklee email kepada kami ni. baca 2-3 kali yer tang "Long beach is one of the most dynamic seaside destination in USA and is within easy reach of Famous nearby destination like Disneyland, Universal Studio and Hollywood" hehehe....siapa yang tak mau pegi tempat2 menarik macam ni kan...bak kata org, jauh perjalanan...luas pandangan, dah tu FREE lak....bukan cikai2...6 STAR trip tau...Alhamdulillah, merasa gak saya bawa suami join sekali...(gigih kumpul point dari awal cycle sbb mati2 mmg nak pergi berdua)...insyaallah next year trip ke Italy nak bawa Mak saya pula...doakan yer!


global conference, shaklee US, award US, flight US, dreams, shaklee merialisasi impian


Shaklee mmg suka buat kejutan tau...baca tu " we have a special and exciting program awaits you!, As an achiever, you will have the opportunity to enjoy the extended program to San Fransisco and Pleasanton, home to our Shaklee Corporate Headquarters" wahhh...tak sabar rasanya....kejutan2 lain tu confirm la ada...dengan gift2 yang disediakan...so kalau saya tak pegi mmg rugilah sgt kan...oh, ada gak yg cakap Shaklee akan beri duit poket gak masa kat sana nanti...bukan sikit2...hihihi...berlenggang la kita yer...org ckp apa?  makan tanggung, b**ak mencangkung! hahahaha

Jom tengok award apa yang saya terima....1 tahun 5 bulan (sampai end cycle 2013) punya pencapaian di ikhtiraf dengan 4 award....Personal Group Volume Growth, New Rank Achievement, Business Leader Development and Business Group Volume Growth... Alhamdulillah... alhamdulillah... alhamdulillah...mmg rasa sangat berbaloi...

global conference, shaklee US, award US, flight US, dreams, shaklee merialisasi impian

global conference, shaklee US, award US, flight US, dreams, shaklee merialisasi impian

Diharapkan perjalanan saya dalam bisnes ini akan semakin cemerlang, dapat menambahbaik kehidupan saya, orang2 yang saya sayangi dan juga umat islam amnya. Saya sedar mmg masih jauh lagi destinasi dan impian saya, tapi tiada apa yg mustahil selagi saya fikir, saya buat dan saya sungguh2.

Buat anak cucu GMF, mami nak kalian semua rasa apa yg mami dapat rasa....apa yg mami dapat kecapi dari Shaklee...kejayaan sebenar mami ialah apabila dapat bawa kalian sekali bersama2 mami berjaya dan mencapai cita2...Fight for Italy!

Rasa bagai bermimpi....tapi inilah realiti....


Dream Big, The future is yours to create

Your trusted SID

No comments:

Post a Comment