Monday, July 21, 2014

US VISA DAH SIAP!

Oh ho! Lupa nak citer pasal Visa US yang telah siap...hihi...

alhamdulillah...13hb Jun dapat SMS dan email dr Aramex dan kedutaan utk collect visa...hati debar2 gak...xnak la pisang berbuah dua kali...so direct cek kat website status sebenar visa saya....alhamdulillah dah "Issued"... ;)


cara mohon visa US, Visa US 10 tahun, dministrative processing, Kedutaan US, visa sangkut, USA visa
Email yg saya terima bahawa Visa dan pasport saya dah ready untuk di pungut


Pagi 14hb (isnin) husband terus ajak pi collect visa tu di Aramex Petaing Jaya...tak sabar nak rasa lega punya pasal...hihihi....sekurang2nya taklah dok fikir2 lagi pasal visa ni kan....dan inilah hasilnya....tarrrraaaaa!

yang sangkut visa saya jer ritu...visa hubby tu ok jer..tapi dia sibuk nak interprem...hihihi



cara mohon visa US, Visa US 10 tahun, dministrative processing, Kedutaan US, visa sangkut, USA visa
Alhamdulillah...masalah lenyap bila bukak pasport tgk ada Visa tertempek....hihi


Syukur...10 tahun visa approved! di berikan kepada saya. Dan boleh la hantar salinan visa ke Shaklee...pastu tgu hari penerbangan...yeahh!

yang belum baca kisah visa saya sangkut boleh baca kat sini yer.... VISA US ADMINISTRATIVE PROCESSING

kalu nak baca entry pasal cara nak mohon Visa USA boleh baca kat sini pulak yer.... CARA MOHON VISA USA

rasanya ini entry last saya tentang permohonan Visa US...insyaallah next entry pasal pengembaraan saya di negara Uncle Sam pula yer

Your trusted SID


No comments:

Post a Comment