Friday, July 20, 2018

OVARIAN CYST - CARA MUDAH KECUTKAN CYST OVARI YANG MENGHANTUI WANITA

Assalamualaikum semua....

Fuhhh.. Punyalah banyak kes cyst setiap hari. Terus terang saya katakan 10 tahun lepas sewaktu saya menghadapi masalah cyst,  Dr Tan yang merawat saya beritahu, 3 orang dari 10 wanita menghidapi masalah cyst. Tapi sekarang saya rasa 7 dari 10 wanita Malaysia ni menghidap cyst! Ada yang kes cyst berulang juga. 


Faktor memakanan zaman ini sangat mempengaruhi kesihatan tubuh wanita. Makin banyak fast food,  makin tinggi kadar masalah kesihatan. Serius tuan puan,  setiap hari bukan sedikit yang menghubungi saya minta konsultasi. Lebih sedih jika yang menghubungi tersebut berhadapan dengan pelbagai masalah berpunca dari cyst yg dihadapi.

Mahu tak stress dan sedih bila yang sudah berumahtangga menghadapi masalah hubungan suami isteri. Si suami ajak melancong berdua pun si isteri takde mood. Nak buat aktiviti lasak sikit pun serba serbi tak boleh.  Badan jadi lemau dan lesu. Anak anak pun terabai dek kerana melayan rasa badan tidak selesa.  Emosi sudah pasti terganggu. Fikiran asyik memikir yang bukan bukan. Paling takut jika cyst adalah kanser. 

Ada kes yang ovari terpaksa dibuang sebelah apabila cyst sudah tidak terkawal.  Yang kes ni si dara yang sudah bertunang dan menunggu tarikh pernikahan.  Pasti remuk hati bila aset kewanitaan terpaksa dikorbankan akibat cyst diwaktu sedang merancang hari bahagia. Menangis memikirkan masa depan. 

Lebih memilukan apabila saya pernah diberitahu ada satu kes dimana pada awalnya dikesan dan dirawat oleh doktor sebagai penghidap cyst,  tapi disahkan kanser setelah pembedahan dilakukan... Sudah pasti sangat menyedihkan. Memikirkan anak anak masih kecil. 

Jadi, cik cik adik dan puan puan tolonglah jangan tunggu lama untuk merawat cyst anda.  Pelbagai masalah dan isu yang akan timbul jika anda asyik menangguh. Kesannya anda sendiri yang akan hadapi. Jika anda disahkan menghidap cyst, jangan panik,  dapatkan nasihat mereka yang berpengalaman dan insyaallah saya juga boleh bantu anda untuk mengatasi masalah cyst ini.

Jika anda ingin mengatasi dan ingin cepat kecutkan cyst anda, saya ada caranya. Tapi sebelum tu,  SILA KLIK VIDEO DIBAWAH untuk anda lebih faham apa yang saya cuba sampaikan.

KLIK PLAY SEKARANG!




Dah lihat video....Jom kita lihat pula....testimoni mereka yang telah berjaya kecutkan cyst secara semulajadi dan selamat.  Tanpa pembedahan atau ubat ubatan. Cuma dengan supplemen semulajadi.


























Itu tadi antara customer customer saya yang berjaya dan gembira dengan result setelah mendapat konsultasi dan mengamalkan supplemen semulajadi yang saya cadangkan.  Alhamdulillah... Belum ada lagi customer yang menghidap cyst kecewa dan hampa setelah mengambil supplemen terpilih. 

Untuk hubungi saya,  anda bolehh call terus no 019-2423139 (azmiah)  atau click link ini utk whatsapp :


No comments:

Post a Comment