Tuesday, June 5, 2018

CYST UKURAN 7.0CM "HILANG" KETIKA HAMPIR TARIKH PEMBEDAHAN

Assalamualaikum semua....

Salam 21 Ramadhan...10 malam terakhir untuk direbut insyaallah. So, hari ni saya nak kongsikan satu lagi pengalaman saya memberi konsultasi pada seorang pelanggan yang menghidap CYST. Wah rasanya banyak dah saya kongsikan testimoni-testimoni pelanggan sayang yang menghidap cyst kan? 

Terbaru testimoni dari Kak Ida, kulai Johor...sebelum tu dari Kak watie yang seperti mengandung 7 bulan, Testimoni Puan Suzi yang bukan shj ada cyst, ada lump di breast juga akhirnya berjaya hamil lepas cyst kecut, wahh banyak dah testimoni saya kongsikan. semoga memberi manfaat pada anda semua.

Testimoni pelanggan saya hari ini adalah datang dari seorang surirumah. Puan Fasiha namanya. Saya masih ingat hari pertama dia menghubungi saya sebelum kami bertemu. Pada asalnya beliau mencari GLA Complex sebagai ikhtiar cyst yang sudah berukuran 7.0cm. Tapi saya syorkan beliau Vivix untuk masalah beliau memandangkan tarikh pembedahan sudah ditetapkan pada mid April nanti.  

Hari pertama Puan Fasiha Menghubungi saya



Sewaktu kami bertemu,  syukur Puan Fasiha ditemani oleh suami beliau juga. Jadi,  penerangan saya boleh difahmi oleh suami beliau juga. Oleh kerana suami Puan Fasiha adalah pengamal supplemen tegar,  beliau tidak teragak agak untuk membeli Vivix walaupun isterinya rasa takut membebankan. Suami Puan Fasiha bijak membuat pembandingan,  "pilih yang terbaik utk kesihatan... No option! "

Puan Fasiha gembira kerana suaminya membelikan vivix untuknya. Tanda kasihnya suami pada si isteri. Sudah tentu nakkan si isteri sihat sentiasa dan terus ceria didepan mata.  Jadi,  bermula la episod Puan Fasiha mengamalkan vivix setiap hari. 

Sehinggalah tiba 11 April 2018, Puan Fasiha menghubungi saya semula untuk memberitahu berita gembira. Cyst 7.0cm beliau telah "hilang" dan pembedahan dibatalkan. Alhamdulillah... Saya turut bersyukur kerana telah memberikan konsultasi yang tepat dan Puan Fasiha bahagia tidak perlu jalani pembedahan. Jika dikira dari hari pertama Puan Fasiha menghubungi saya... 20 March 2018, hingga 11 April 2018 tak sampai 1 bulan beliau mengamalkan vivix. Amazing!

Berita gembira yang dimaklumkan oleh Puan Fasiha


Tapi, perlu saya nyatakan disini, keputusan bagi setiap individu adalah berbeza beza. Ada yang tak sampai sebulan, ada yang 2 bulan, ada yang perlu lebih masa dari itu. Semuanya bergantung kepada Jenis jenis Cyst yang dihidapi oleh individu masing masing. Bagi Puan Fasiha, kemungkinan beliau menghidapi cyst jenis Luteal Cyst yang mana folikel terus membesar selepas membebaskan ovum dan dimana didalamnya hanya mengandungi cecair sahaja. walau bagaimana pun cyst jenis ini boleh mengakibatkan ovari berpusing (twisted) dan menyebabkan kesakitan sekiranya ia terlalu besar dan pecah sendiri. Mujur beliau cepat bertindak mengamalkan vivix.

ok itu sahaja cerita tentang Puan Fasiha dan semoga beliau dikurniakan zuriat lagi sebagaimana yang beliau harapkan. Sepanjang tempoh konsultasi saya juga menasihati agak Puan Fasiha menjaga pemakanan beliau untuk kesan yang lebih efektif dan cepat. Jika anda mengalami masalah yang sama seperti Puan Fasiha, jangan malu untuk menghubungi saya dan jagan lambat untuk mendapatkan Vivix anda.


Hubungi saya untuk order Vivix anda

whatsapp Link

No comments:

Post a Comment