Thursday, July 19, 2018

CARA KECUTKAN CYST DENGAN CEPAT DAN PALING SELAMAT

Assalamualaikum...

Alhamdulillah...terus diberi peluang untuk berbakti dan menggembirakan insan lain. Hari ini saya ingin berkongsikan satu kisah dari pelanggan saya sendiri yang menghidap Cyst.

Walaupun testimoni ini sudah saya terima lebih kurang 3 bulan lepas,  hari ini saya nekad nak kongsikan dengan anda semua sebagai panduan dan mungkin ada pembaca lain yang sedang memerlukan bantuan.



Kisahnya bermula apabila ada seorang wanita menghubungi saya dan membahasakan dirinya "kak ida".  Beliau dari selatan tanahair iaitu Kulai Johor.  Kak ida bukan orang pertama yang menghubungi saya dengan kerisauan yang melampau.  Ramai sudah seperti beliau,  jadi saya dapat mengawal situasi agar kak ida lebih tenang utk bercerita masalahnya.

Tarikh kak ida menghubungi saya ialah pada 4hb Nov 2017. Kata kak ida dia ada masalah yang berat tentang kesihatannya.  Dia rasa dia mempunyai simptom simptom cyst atau fibroid atau mungkinkah kanser rahim?  Dalam hati saya,  minta dijauhkanlah dari penyakit kanser pangkal rahim.


hari pertama kak ida hubungi saya

Kak ida cerita dia mempunyai masalah perhubungan suami isteri disebabkan simptom simptom diatas tadi.  Suaminya mula bersikap dingin dan selalu merungut dengan masalah kesihatan kak ida.  Katanya muda muda lagi dah sakit itu ini.  Tak pandai jaga kesihatan dan yang paling sedih,  kak ida hanyalah surirumah sepenuh masa yang selalu ditinggalkan atas tuntutan kerja suami.

Masalah utama kak ida ialah beliau takut untuk membuat pemeriksaan kesihatan.  Takut nak jumpa doktor dan takut untuk tahu apa penyakit sebenar beliau.  Takut dan tak yakin menyebabkan kak ida selalu down dan murung. Mujur ada anak anak yang banyak membantu kak ida.

Semasa kak ida call pertama kali,  saya meyakinkan beliau agar segera mendapatkan pemeriksaan doktor.  Bimbang jika masalah kesihatan berlarutan dan sukar utk diubati. Alhamdulillah kak ida akur.  Selepas 2 minggu mengumpul kekuatan,  beliau mengajak suaminya ke hospital untuk membuat pemeriksaan.

Balik sahaja dari hospital,  kak ida terus menghubungi saya dengan nada yang lebih risau dari kali pertama dia call saya sebelum ni.  Saya ingat lagi kata katanya.... "Miah,  macam mana akak nak buat ni.. Doktor dah sahkan akak ada ketumbuhan... Doktor kata nak operate bulan Febuari tahun depan"
Saya pun cuak jugak,  yerlah kak ida tak nyatakan ketumbuhan apa... Serius sangat ke?.... Saya pun tanya kak ida,  ketumbuhan apa tu kak,  cyst,  fibroid,  atau kanser? Kak ida jawap " cyst mia.. Dah besar.. Doktor nak operate.. " ada nada sedih disebelah sana. Berapa size cyst tu kak?  Tanya saya lagi... "5.5cm mia.... Apa akak nak buat ni... Tak nak belah belah perut... Huhuhu" saya tarik nafas sedikit lega kerana jawapan kak ida agak melegakan saya.

Saya beritahu kak ida... Bertenang dan jangan panik.  Insyaallah ada penyelesaian untuk masalah cyst tu.  Saya pernah handle masalah cyst yang jauh lebuh besar dari tu dan alhamdulillah 100% menemui kejayaan. Atas izin Allah jua. Maka saya pun cerita tentang khasiat vivux pada beliau dan tunjuk testimoni testimoni customer saya sebelum ini. 

Keesokkannya beliau masukkan duit untuk beli twinpack vivix. Kebetulan ada promosi bulan November tahun 2017 tu. Dapatlah beliau dengan harga lebih murah. (Tapi sekarang lagi murah sbb dah tak ada GST.. Hehehe). Saya post vivix kak ida pada hari yang sama dan keesokannya dia terima vivix tersebut.

Saya terus memantau kak ida sepanjang sebulan lebih sebelum check up kali kedua pada awal Febuari 2018. Yerlah,  kena pantau supaya kak ida terus konsistan makan dan tidak culas. Dan supaya resultnya nanti seperti yang saya harapkan.

Alhamdulillah... 9 hb Febuari 2018, kak ida sms beritahu cyst telah "hilang".  Syukur sangat sangat.  Tak perlu dah pembedahan.  Tak perlu dah check up.  Tapi saya masih nasihatkan kak ida agar terus mengambil vivix sebagai makanan tambahan beliau. Lega...dan saya pasti beliau lebih lega dari saya...


berita yang ditunggu tunggu


Pstt... Nak tahu tak...sebelum checkp up kak ida beritahu,  suami beliau skrg lebih ceria dan selalu balik rumah jika ada kelapangan. Tak seperti dulu lagi. Kak ida pun dah semakin cergas dan sihat katanya. Tak lemau atau letih letih macam dulu. Syukur alhamdulillah...Surirumah pun kenalah gojes selalu kan...

                         CARA MUDAH KECUTKAN CYST TANPA PEMBEDAHAN
Klik sekarang!

Begitulah kisah kak ida yang mengamalkan vivix untuk cyst beliau selama hampir 2 bulan. Bukan masalah cyst sahaja selesai,  pelbagai masalah kesihatan juga dapat ditangani. Semoga kak ida terus sihat dan bahagia sekeluarga. Bagi anda yang ada masalah sama seperti kak ida,  jangalah takut untuk membuat pemeriksaan.  Cepat cepat tangani masalah anda. Nak vivix boleh hubungi saya menggunakan link dibawah.




hubungi saya untuk order vivix anda

No comments:

Post a Comment