Monday, July 21, 2014

PENGEDAR SHAKLEE MASJID TANAH, ALOR GAJAH, SG. UDANG, MELAKA

Assalamualaikum....

Baru perasan...saya tak declare dalam blog ni yg saya dan suami ialah Shaklee Independent Distributor (SID)...Pengedar Sah Shaklee dan boleh C.O.D untuk kawasan Masjid Tanah, Alor gajah  dan juga sekitar Sungai Udang Melaka. Aish...camner benda Basic nih boleh lupa...asyik  update kat Facebook jer kan...

Ok, nak beritahu bahawa kami adalah SID yang terlatih dan telah mengikuti Seminar dan Bengkel Kesihatan yg dianjurkan oleh Shaklee sendiri melalui Pakar-pakar Nutrisi mereka. Ini sijil terbaru kami untuk tahun 2014. Saya dan suami insyaallah boleh mencadangkan dan memberi tips2 kesihatan kepada pelanggan-pelanggan yang memerlukan konsultasi.


 Sijil Suami Huzair Bin Bahrin

 Sijil saya, Noor Azmiah Mohamad

Jadi, jika anda berada berhampiran dengan kami, jangan malu2, segan2 untuk mendapatkan kesemua jenis Produk Shaklee melalui kami yang sudah tentu sentiasa "ready stock".  Jika anda berada di kawasan Alor Gajah, Masjid Tanah, dan Sungai Udang, insyaallah produk boleh dihantar terus ke depan pintu rumah anda (*mengikut terma dan syarat). Call/whats Apps saya di talian 010-3223139, 0192423139 (no baru) atau 010-3223137 untuk temujanji dan juga konsultasi. Konsultasi percuma hanya untuk pelanggan kami shj.

Kepada yang berada jauh dari kami, jangan khuatir kerana kami menyediakan penghantaran melalui POSLAJU ataupun Courier service yang efisyen  untuk menjamin produk yang anda order sampai segera kepangkuan anda. Anda juga akan mendapat konsultasi dari kami secara percuma secara Online.

poslaju pun bolehhhh...

Sekiranya anda berminat untuk menjadi Ahli Shaklee, sila hubungi saya di no yang tertera di bawah dan dapatkan maklumat kebaikan sekiranya mendaftar sebagai ahli DISINI.Insyaallah disamping menjana pendapatan, byk lagi keistimewaan yang anda perolehi. OK, jgn salah faham, sekiranya anda tidak berminat untuk berniaga, tidak mengapa, jadi ahli untuk mendapat kemudahan di website dan semestinya dapat harga ahli untuk setiap produk, itu lebih pentingkan?.



Ok, tu sahaja untuk entry kali ini...jangan lupa er...SAYA IALAH PENGEDAR SHAKLEE KAWASAN MASJID TANAH, ALOR GAJAH, SG UDANG MELAKA. Jom hubungi saya!

Facebook : NoorAzmiah Mohamad
Hp/Wsp : 0192423139
Email : azszua03@yahoo.com


Your trusted SID,

No comments:

Post a Comment