Wednesday, June 5, 2013

KELEBIHAN JOIN GROUP SHAKLEE SAYA !!!

wah...wah..wah...sejak kuar post tentang kelas basic utk jana income dengan Shaklee kat melaka aritu, ramai pulak yer yg bertanya, APA KELEBIHAN JOIN GROUP SHAKLEE NI? wah, mestilah ada perbezaanya yang...kalau tak, takkanlah 1st level saya skarang je dah 44 orang (update 5.6.13)...saya baru nak masuk 7 bulan dlm bisness ni dan create group pun baru dlm 5 bulan lebih. itu first level saya tau...tak termasuk 2nd, 3rd or 4th level lagi...malas dah  nak kira...hihihi

Tak kiralah yg register sbb nak buat beli makan sendiri atau pun yg betul nak bisness untuk JANA INCOME sbb dah penat MAKAN GAJI...ataupun yg mmg bercita2 yang nak jadi WHAM...semua ni ada dalam group saya.

sebelum tu saya nak beritahu nama group saya SUPERWOMEN SHAKLEE, tapi group ni secret group...once dah register under saya jer yang akan saya jemput masuk yer...selain tu saya juga akan jemput masuk dlm group2 diatas saya. APA YANG BEST?

1. Dalam group saya anda akan dibimbing untuk step by step BAGAIMANA NAK JANA INCOME DENGAN SHAKLEE. Tak kiralah jika anda mmg zero dlm bab bisnes, kita akan pastikan anda faham dan tahu bagaimana nak mulakan bisness anda.

2. Group Upline saya juga semua power2...dah lahirkan Master2 yang hebat2 tapi still mengajar anak buah mereka sangat sporting, sesiapapun boleh amik peluang untuk rapat dengan mereka. Boleh korek ilmu2 mereka. 

3. Dalam group sudah tersedia info2 tentang produk, cara2 menjadi bissnessman/women yang baik yang boleh membantu ramai orang, dan juga cara2 untuk consult customer.

4. Dalam group ini SEPERTI SEBUAH KELUARGA, kita tak dibiarkan kesorang jika ada sebarang masalah. Jadi anda perlu ambil peluang untuk aktifkan diri.

5. Group besar kita iaitu GROUP JUTAWAN adalah group paling tersohor di SHAKLEE. Empayar group ini mmg teguh dan sgt dikenali dlm organisasi Shaklee

6. Group saya ini biasa mengadakan kelas2 fisikal bagi memantapkan ilmu dan meningkatkan semagat kirta dalam bisness.

7. 95% BIMBINGAN ADALAH SECARA ONLINE. Jadi masa anda adalah sgt fleksibal.


gmf group, keahlian shaklee, join shaklee, yuran shaklee, group shaklee

INGAT yer...untuk JADI HEBAT!, anda perlu berkawan dan berguru dengan orang2 yang hebat juga. jika anda tidak mahu yuran RM65 anda sia2 begitu sahaja, tidak mendapat bimbingan dari yang sepatutnya, JOM SERTAI KAMI...KAMI AKAN JADIKAN ANDA HEBAT!!!

JIKA ANDA BERMINAT SERTAI KAMI ----------> KLIK SINI

ATAU DIRECT KE FB SAYA --------> NoorAzmiah Mohamad

WHATS APP PUN BOLEH -----> 010-3223139 (KAK MIA)


No comments:

Post a Comment