Tuesday, June 11, 2013

SHAKLEE NATIONAL CONFERENCE 2012/2013

Walaupun sudah 2 hari berlalu namun kehangatan majlis meraikan kejayaan ahli2 shaklee masih lagi sangat terasa. National conference shaklee tahun 2012/2013 yang dihadiri lebih 2 ribu orang tetamu pada 8 Jun 2013 bertempat di Sunway Resort Hotel & Spa (shaklee mmg xpernah raikan distributor2 mereka kat tempat cikai2...at least 5 Star ok!) sangat meninggalkan kesan kepada kami. Yang lebih membanggakan kali ini 80 peratus dari mereka yg berjaya dan menerima anugerah di atas pentas merupakan muslimah2 dan golongan ibu2 muda.

Secara peribadi saya sendiri sangat teruja dan berbangga dengan kawan2 yang berjaya membolot pelbagai anugerah dan imbuhan dr shaklee. Walaupun saya hanya mendapat satu anugerah iaitu "new rank acheivement", saya amat berbesar hati dan rasa usaha saya selama ini sgt berbaloi. Insyaallah semangat untuk menggapai lebih byk anugerah semakin membara. Aura dan semangat dr leaders2 sangat memberikan impak yang besar dalam diri saya. Syukur alhamdulillah kerana saya yakin dan pasti kini destinasi saya semakin jelas.

catwalk atas pentas...hihihi


 bersama mommy hadhatina dan sideline sarah n husband

sepanjang penglibatan saya bersama shaklee lebih kurang 7 bulan ini mmg tidak pernah lagi saya merasa kecewa. Oh ya bonus pun lagi 3hari lagi...bonus utk usaha Mei aritu. Insyaallah bersama2 dengan Car bonus pertama saya. Alhamdulillah...i feel great! Siapa yang tak join Shaklee lagi mmg takkan rasa apa yg saya rasa. Jika anda benar2 usaha dalam shaklee ini insyaallah sekejap je anda akan nampak hasilnya. thats why i love shaklee.

Jom cuci2 mata dan minda tengok gambar2 saya masa NC haritu....enjoy!

Bersama Mr Bradford Richardson President Shaklee International



Bersama Master Shereeza Hashim @ cery Group Jutawan



 Me and hubby bersama Award yang kami terima

Insyaallah next year nak naik bersama anak2 shaklee ku pula...masih belum terlewat untuk anda semua!


Love!

No comments:

Post a Comment