Tuesday, September 16, 2014

ANDA BERKIRA UTK KESIHATAN ANAK!



Bagaimana nak tahu bahawa anda berkira dengan kesihatan anak anda atau tak? Senang shj, anda sanggup beli baju, make up, pakaian anda dan anak, peruntukan bulanan utk shopping, peruntukan utk travel, holiday, tapi anda tak sanggup nak peruntukkan duit utk menyediakan makanan kesihatan bulanan buat anak anda, untuk perkembangan mental dan fizikal anak anda. Anda sediakan anak anda sekolah terbaik, guru tiusyen terbaik, tapi pernah tak anak fikir, fizikal dan mental anak anda bersedia utk semua itu? Ya, mungkin anda boleh lupakan apa yg saya katakan ini jika anda mmg seorang ibu yang mejaga pemakanan anak anda, mmg lengkap segala keperluan nutrisi mereka, ikut piramid makan, no junk food at all, minum susu, makan sayur sayuran, ikan, daging dan kekacang. Mmg anda ialah ibu yg terbaik. Tapi berapa ramai yg boleh lakukan itu? berapa ramai yg menjaga anak mereka 24jam sehari semalam? 

Junk Food, nama pun dah "sedap"...hihi...anda tahukan makanan junk food ini mengandungi bahan pengawet tiruan? Bahan pengawet ini lah yg menjadi perosak kepada zat2 makanan yang anak2 anda makan. Zat zat tersebut akan dimusnahkan oleh bahan pengawet dari junk food tersebut. Sayang jer kan kalau dah makan makanan berkhasiat tapi zatnya hilang disebabkan junk food terbabit. itu belum lagi hilang disebabkan pekara lain.

Jadi jgnlah berkira untuk berikan anak anda makanan tambahan...vitamin utk kesihatan dan sistem imun mereka. Dan yg paling penting Omega 3 untuk perkembangan otak mereka. Diwaktu inilah anak anda sedang benar2 menerima segala pelajaran dan diproses didalam minda mereka. Jangan lepaskan waktu begini untuk berikan khasiat terpenting untuk perkembangan mental dan fizikal mereka. Insyaallah bila dewasa kelak, mereka akan berterima kasih kerana memberikan yg terbaik sewaktu kecil mereka. Anak sihat, bijak dan cergas adalah satu kebahagiaan buat ibubapa. Kesihatan itu tidak boleh dijual beli, tapi ia boleh dibina sejak dari kecil. Insyaallah...

Yang pasti Set Nutrisi terbaik buat anak2 anda adalah dari Shaklee. Telah ramai yg berpuas hati dengan hasilnya, anda boleh rujuk antara testimoni yg saya kongsikan di dalam blog ini disini Testimoni Set Kanak Kanak. atau Testimoni Set Nutrisi Kanak Kanak.



set nutrisi kanak kanak, omega guar, mealshakes, vita c chewable, supplement utk anak, kerap deman, imun sistem





September dan Oktober adalah Bulan Promo Mealshakes dapatkan segera melalui saya!
atau, jika anda baru ingin mencuba....order disini
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=0780e8f5d5df0c219dcafae6e0f35043

NAK SERTAI KAMI DI SHAKLEE? JOM!
h


Your Trusted SID
Noorazmiah Mohamad/Huzair B. Bahrin
Wsp : 0103223139/0103223137
Fb : Nurqaseh Outlet Full
ig : nurqasehoutlet

4 comments: