Friday, September 16, 2016

PLATELET DARAH NAIK DENGAN VIVIX DARI BACAAN 18 KE 203



Puan Rafidah, seorang isteri yang diuji dengan masalah kesihatan suami. Agak emosi dan kebuntuan pada awalnya sehinggalah beliau menemui produk yang berjaya menyelesaikan masalah kesihatan suaminya. Jom kita ikuti kisah bagaimana beliau melalui saat saat diuji oleh Allah S.W.T sebelum kembali boleh tersenyum bahagia...



"Asalamualaikum dan selamat petang..


Inilah ialah suami saya....disebalik senyuman ada tersirat cerita sedih buat kami sekeluarga...

Pada tahun 2013 doktor kata suami saya suspek penyakit SLE.. penyakit yg amat ditakuti oleh semua orgkan..Mesti ada yg tertanya tanya apa itu SLE kan ??

SLE ni adalah penyakit lupus organ dimana antibodi seseorang bertindakbalas dgn tisu badan pesakit itu sendiri.... SLE akan menyerang anggota badan seperti paru-paru, sendi, buah pingang...Mmg terkejut dengar, risau, takut smua ada masa tu.. Mana tak takut penyakit ini tiada ubatkan.. Ubat yg diberi oleh doktor hanya utk mengawal sahaja...bukan mengubati...

Masalah suami saya dikesan apabila platelet darah turun sgt rendah dan yang menjadi kerisauan ialah masih rendah walaupon telah di beri ubat untuk menaikkan platlet.. ubat tu seolah2 makin memburukkan keadaan suami saya...Mcm2 yg timbul kat bdn bila dia makan ubat, badan makin lemah dan tak bertenaga... Sampai satu tahap dia bosan dan stop mkn ubt yg di beri...nape dia stop?? Sbbnya walaupon mkn ubat konsistan bukan makin baik, tapi platlet darah makin menurun...Saya?😰.. Tak tahu nak buat apa...

Satu hari, kawan saya, yg kini Upline saya, minta saya cuba satu produk bernama VIVIX dari Shaklee. Saya cuba bg suami minum vivix pada feb 2016...Amazing! hasilnya pada Mac 2016 platelet naik dr 18 ke 203.. Doc pon terkejut 😱tgk result yg keluar...Lega hati ni...

Alhamdulilah dgn bantuan VIVIX yg dipanggil Tonik Ajaib ni suami saya semakin sihat, cergas dan bertenaga hingga hari ini dan dia terus mengamalkannya 💪💪...."


Semoga suami Puan Rafidah dan mereka sekeluarga terus menikmati rezeki sihat dan bahagia sekeluarga. Ingatlah tuan tuan, kebahagiaan sebenar ialah kesihatan yang baik.


Bacaan platelet sebelum dan selepas konsistant vivix.



CLICK UNTUK TERUS ORDER




Pm untuk maklumat lanjut

No comments:

Post a Comment