Wednesday, May 29, 2013

SHAKLEE : SUSAH KE SENANG?

Alhamdulillah..sejak buat shaklee ni saya masih lagi tetap bersemangat, tetap positif dan tetap menyatakan bahawa Shaklee adalah perniagaan yg terbaik. Perniagaan shaklee pada saya sangat efektif di zaman serba moden dan canggih ini. Saya dan group menggunakan internet sebagai medium pemasaran dan capaian sudah tentu lebih luas dan jauh. Saya juga dapat menjimatkan masa dan tenaga kerana kami hanya perlu mengemaskini dan "sharing" beberapa kali sehari. Jadi, masa saya lebih bersama keluarga dan menguruskan perniagaan adalah mudah.



Saya pasti masih ramai lagi yang perlu memenuhi "JAWATAN KOSONG" yang tawarkan oleh Shaklee. Siapa yang tak mahu punya masa yg FLEKSIBEL semasa bekerja, bonus LUMAYAN, dan juga KERJA MUDAH, TAK PERLU IJAZAH atau apa2 sijil sekalipun, Yang penting anda Warganegara Malaysia yang berumur 18tahun ke atas. Mudahkan?

Meh saya cerita pula pengalaman saya join Shaklee ini. Saya bermula pada bulan Oktober 2012. Kira- kira baru dalam 8 bulan saya buat bisness ini. Alhamdulillah...bonus pertama saya RM285.00 sahaja. Tapi lepas bulan ke dua bonus saya naik ke 4 angka. Insyaallah dlm usaha naik 5 angka skrg ni. Alhamdulillah, empayar saya semakin berkembang.



Jadi, bila org tanya saya, Bisness Shaklee ni susah ke senang? saya jawab SENANG! cuma jual product yang sudah tentu mmg tengah hot skrg ni. Tak perlu perkenalkan, ramai yang dah tahu. Orang sekarang Celik bab kesihatan. no wonder produk kesihatan mmg hot. apa lagi jika produk itu sendiri mmg bagus.

kalau berminat nak join kami boleh klik disini JOIN MEMBER utk tahu cara2 nak mohon dan jangan lupa HUBUNGI saya

No comments:

Post a Comment