Thursday, May 8, 2014

PELANCARAN LOGO GMF GROUP

LOGO GMF GROUP

GMF dibangunkan dan dibina oleh saya sendiri, pada Januari 2013 iaitu selepas 3 bulan saya menyertai bisnes Shaklee. Asalnya group ini untuk tujuan menyampaikan ilmu berkenaan duia perniagaan Shakle, tetapi kini group ini adalah sgt bererti pada saya kerana, disini saya temui erti kata silaturahim dan ikatan kekeluargaan yg tiada tolok bandingnya. saya sayangkan group ini sebagaimana saya sayangkan keluarga saya. kami kongsi suka duka bersama belajar untuk memperbaiki kehidupan kearah yg lebih baik. insyaallah

Diharapkan GMF kan terus melebarkan sayap dan terus melahirkan leader2 yang positif dan menyumbangkan banyak kebaikan kepada masyarakat sekeliling. 

hari ini 8hb Mei 2014, saya dan suami dengan rasminya memperkenalkan logo GMF sebagai tanda bersatunya hati kami dengan anak cucu dan susur galur GMF. :)


group shaklee, gmf group, shaklee, supplement, noorazmiah, huzair

Jadi, sekiranya anda semua temui logo ini dimana2 pengenalan diri (SID) Shaklee Independent Dstributor yg berdaftar secara sah selepas ini, tahulah anda bahawa beliau adalah terdiri dari ahli keluarga kami. dan insyaallah mereka akan melayani anda sebaik mungkin sebagaimana saya melayani anda semua. Jangan malu untuk membeli atau mendapatkan konsultasi dari mereka ini.

Atau jika anda berminat untuk menyertai organisasi kami bolehlah hubungi mana2 SID yang mempamerkan logo ini atau terus menghubungi saya. Insyaallah anda akan di bimbing sebak mungkin. Jangan malu. Bisnes Shaklee adalah yg terbaik yg pernah saya temui.

Noorazmiah Mohamad & Huzair Bahrin
sms/wsp : 0103223139/0103223137

2 comments: