Friday, February 20, 2015

AINUL MALIK YANG SAYA KENAL.

Pada hari Selasa lepas, 17hb Febuari 2015, Saya bersama2 geng Shaklee mengikuti perjumpaan 1-10 bersama upline Lyna Noh (neni) dan Zainul Anuar (atok). Walaupun 10 org shj yg terpilih utk perjumpaan ini, tapi, ada muka2 yang masih tidak aku kenali lebih rapat lagi. Jadi, neni Lyna telah mengaturkan program ice breaking antara kami. 

Apa yang perlu kami lakukan?. Mula2 kami diminta menyediakan sehelai kertas dan tulis 3 perkara iaitu :

1. Car -kereta impian 
2. Country -negara yg paling dihajati utk melawat
3. Character - watak yg menjadi idola

Kemudian kertas yg tertulis maklumat2 tersebut dipungut. Diakhir perjumpaan, kami diminta memilih secara random satu daripada kertas2 tadi. Saya dpt maklumat Ainul Malik! Jom kenal siapa Ainul Malik!

Ha, ini orangnya...kecil molek jer orangnya...Ibu kepada 2 orang anak ini seorang yang sangat dedikasi dan tegas tau. Memiliki seorang putera, Aiman dan seorang puteri, Amni menjadikan Ainul seorang ibu dan SID yang sangat sibuk.
class shaklee, ireach, shaklee group, ilmu shaklee, ainul malik
Bersama Ainul Malik


Ainul Malik seorang Graduate dalam bidang Bioteknologi dari Universiti Malaya kini adalah bekas seorang Pensyarah di sebuah IPTS. Juga pernah melanjutkan pelajaran Master Degree di Falkulti Farmasi Uitm Shah Alam dimana disanalah beliau mengkaji pelbagai jenis supplemen dari luar dan dalam negara sehingga beliau kenal vitamin semulajadi yang terbaik. Kini Ainul adalah seorang WAHM (Work At Home Mom) dan lebih fokus pada bisnes Shaklee nya.

Saya mula kenal Ainul melalui Group besar Shaklee kami iaitu iReach. Mengetahui bahawa beliau dan suaminya, Qusairy adalah antara leader hebat, sedikit sebanyak mengagumkan saya. Sebagai seorang isteri, ibu, dan juga seorang leader dalam organisasi beliau, Ainul tidak pernah mejadikan alasan "tidak cukup masa" untuk berShaklee. Kebanyakan majlis ilmu yang dibuat oleh Shaklee mahupun Upline pasti beliau hadir.

 class shaklee, ireach, shaklee group, ilmu shaklee,

Pstt....Tentang 3 perkara yang ainul impikan dalam hidup beliau, yang dinyatakan dalam kertas yang ditulis tu, saya doakan sungguh2 bahawa beliau akan mendapatkanya. Nanti saya kongsikan apa impian beliau atau biar sahaja saya simpan sebagai pemegang amanah...hehehe..

Love,







No comments:

Post a Comment