Tuesday, February 24, 2015

TESTIMONI SET SLIMMING SHAKLEE

Assalamualaikum semua....

Hari ni nak introduce testimoni set Slimming Shaklee iaitu Kak Shapina Bte Suaid. Orang Pulau Pinang. Kak Na ni antara pelanggan terawal saya waktu mula bisnes supplemen Shaklee tahun 2013. Kalau dilihat dari susuk tubuhnya sekarang dan kegebuan kulitnya pasti ramai yang tidak meyangka Kak Na berusia 41 tahun sekarang. Sbb Kak Na mmg makin cantik dan slim.

Dulu Kak Na ni menghadapi masalah asthma dan saya perkenalkan set Shaklee pada beliau, alhamdulillah serasi dan asthma beliau dapat dikawal. Kemudian beliau berminat untuk mencuba set Slimming pula kerana menghadapi masalah berat badan turun naik dan cepat penat. Jom kita lihat apa kata Kak Na tentang supplemen Shaklee....


testimoni kurus, testimoni slimming, alfalfa, lecithin, herblax, cinch, gebu, kulit gebu, kulit cantik, set slimming, set kurus

"Saya nak berkongsi cerita saya dengan vitamin....asalnya saya pengguna set asthma (Shaklee)...syukur alhamdulilllah mujarab dengan saya. Tapi satu lagi pulak masalah...berat badan yoyo kejap naik kejap turun...nak kata tak diet...diet juga...tapi tak tahulah silap dekat mana. Tapi semenjak amalkan suplemen Shaklee berat dah semakin maintain dan ideal...so satu je nasihat saya...kalau nak kurus, kuruslah dengan mengamalkan pemakanan yang sihat dan teratur, banyakkan bersenam, minum air secukupya dan jangan cepat putus asa...Pengorbanan itu perlu untuk berjaya

Saya just share kebaikan vitamin ni supaya orang lain dapat nikmati khasiat dan manfaatnya...TQ Shaklee "


Shapina Bte Suaid, 41tahun, Pulau Pinang

Amacam? best tak bila kita consume supplemet secara konsistan? yang paling penting badan anda akan rasa best! takde rasa malas2...lemau2 lagi...takyah ikat perut tahan lapar...penuhi tubuh kita dengan nutrisi yang semulajadi. Meh la tengok apa ada dalam Set Slimming Shaklee


testimoni kurus, testimoni slimming, alfalfa, lecithin, herblax, cinch, gebu, kulit gebu, kulit cantik, set slimming, set kurus


Nak order? boleh PM my FB atau wasap or sms 019-2423139 wokey!


Best SID,

No comments:

Post a Comment