Friday, April 4, 2014

PENGEMBARAAN SELEPAS 10 HARI KEHILANGAN MH 370 EPISOD- AKHIR



Akhirnya episod akhir tiba jua...Hari sabtu adalah hari ke empat saya di Guangzhou...Misi hari ini saya akan ke One Link City...Tempat ini adalah tempat wajib pergi jika ke Guangzhou...Tempat ini penuh dengan  segala tuk nenek toys pun ada...Barang-barang cenderahati,hiasan rumah, peralatan sukan dan macam-macam segala nenek moyang ada disini... Kat sini yang paling penting anda mestilah pandai menawar harga...kerana apabila anda membeli sesuatu barang dan pergi ke lain kedai, mungkin anda akan mendapati barang yang sama jauh lebih murah...


borong guangzhou
Antara frame yang dibeli di sini....

(rasa dah banyak tawar tapi bila pergi ke tingkat tiga belum mintak tawar dia bagi harga beza 35 yuan woo)

borong guangzhou

Yeah inilah lego terbesar yang pernah saya beli...Tak sabo nak balik pasang...


borong guangzhou

Yang ni pun macam power gak...


borong guangzhou
Kalau pergi remote toys mesti sambar satu...


borong guangzhou

Malam menjelma apalagi aktiviti kami...Makannnn...

borong guangzhou
Dissert dia pun nampak so yummy...


borong guangzhou

Jemputs makan seme...Pizza mesti ada...

borong guangzhou

Udang ni sepinggan pun  80 yuan...Nampak camnih tapi pedas syapalihhh...

borong guangzhou

sedapnya Puan Mia Qaseh makan...Biasalah kalau part makan memang gambo dia saja...


borong guangzhou
 Pada hari ahad saya sangat sibuk mengemas barang -barang yang hendak di bawa balik dengan kapal terbang dan barang-barang yang hendak di shipping melalui kargo sehingga terlupa hendak mengambil gambar...penerbangan saya pada hari itu jam 1.15 am dan tiba di lcct jam 5.00 am hari ahad...apabila malam menjelma inilah yang saya serbu...Nasi putih ,udang dan sotong goreng tepung, ketam masak tiga rasa ,kangkung goreng belacan dan yang utama asam pedas pari...Perkhhh hujan emas di negeri orang ,hujan batu di negeri sendiri,lebih baik di negeri sendiri....

ok sekian kisah saya di bumi Guangzhou...Semoga kisah ini ada sedikit sebanyak memberi panduan untuk anda survive di sana..


jumpa lagi...

Iklan ini ditaja oleh Puan Mia Qaseh sila klik disini

No comments:

Post a Comment