Thursday, September 18, 2014

SET RESDUNG DAN ALAHAN

Tahukah anda bahawa seorang dari 3 orang rakyat Malaysia menghidapi sejenis dari pelbagai jenis alahan? dan 60 peratus alahan adalah daripada usia bayi yg belum menginjak umur 1 tahun. Tetapi secara sedar atau tidak ramai yg tidak tahu bahawa alahan boleh menyebabkan gangguan dan depression.

Walaupun alahan jarang menyebabkan kematian, tetapi kes alahan adalah yg paling banyak kita temui di pusat2 perubatan dan klinik. Jangan pandang remeh yer... mereka yang menghidapinya mungkin mengalami tekanan apabila kerap kali diganggu dengan alahan ini. Gangguan waktu kerja, gangguan waktu tidur dan juga aktiviti harian. Hidung berair, sakit kepala, sesak nafas ataupun kerap bersin menjadikan mereka hilang tumpuan terhadap pekerjaan.

Jika anda mengimpikan masalah alahan anda tamat segera, SET ALAHAN DAN RESDUNG dari Shaklee ini adalah pilihan yang bijak. Set ini terdiri dari Alfalfa Complex, Vitamin C dan juga Vitamin B complex.  Apa fungsi setiap supplement ini terhadap alahan? 

Alfalfa Complex ~ menyingkir toksin dari dalam badan dan juga menyeimbangkan keasidan dalam badan seseorang. Alfalfa juga dikenali sebagai pencuci darah sekaligus menyingkirkan "LDL" yang terdapat dalam darah seterusnya merendahkan kadar kolestrol. Alfalfa yang bersifat Alkali membantu meneutralkan keasidan pengidap resdung dan alahan.

B complex ~ Banyak sel rosak dan mati perlu digantikan dengan sel-sel yang baru dan B complex adalah jawapannya. Pembinaan sel sel ini akan meningkatkan sistem imun anda. Selain itu B complex juga dapat melega dan mengurangkan tekanan dan stress yang dialami oleh pesakit resdung dan alahan.

Vitamin C 500mg ~ Fungsi utama vitamin C ialah meningkat sistem imun. selain terkenal sebagai vitamin untuk kecantikan kulit, Vitamin C juga antara vitamin utk menggalakkan pembentukan colagen dlm badan dan juga melawan radikal bebas yang menyebabkan alahan dan resdung.


*klik pada nama supplement utk mengetahu lebih lanjut lain2 fungsinya

set alahan shaklee, set resdung shaklee, alergi, ahli shaklee, cod masjid tanah, shaklee masjid tanah


ORDER ONLINE SET RESDUNG


JOM SERTAI KAMI DI SHAKLEE



Your Trusted SID
Noorazmiah Mohamad/Huzair B. Bahrin
Wsp : 0103223139/0103223137
Fb : Nurqaseh Outlet Full
ig : nurqasehoutlet

No comments:

Post a Comment