Wednesday, November 26, 2014

PENGEDAR SHAKLEE PALING SPORTING DI MELAKA

Hahahaha....sajer gatal nak buat entry ni...nak update entry "Pengedar Shaklee Masjid Tanah, Alor Gajah, Sungai Udang, Melaka " yang dulu..kepada entry baru yang lebih happening orang kata...hihihi.... entry bertajuk "Pengedar Shaklee Paling Sporting di Melaka"

Mmg ramai Pengedar Shaklee di Melaka, tapi saya special...hahaha...kenapa saya kata saya sporting? sbb customer yg ckp....bukan saya...hihi...saya jenis yang easy deal punya olang...no fussy2...orang kata senang bertolak ansur....dan setakat nih customer saya semua pun jenis yg sporting gak...bila sama2 sporting maka semua urusan mudah jer... win2 situation... best kan saya? hahaha (masuk bakul angkat sendiri)

Saya kalau COD barang mmg tak pernah minta caj duit minyak ke...extra upah ker...saya tahu ada juga SID yang buat gitu...pada saya, cukuplah jika customer bayar mengikut harga yang ditetapkan secara tunai...bayar waktu saya serahkan barang, atau ada juga yang bayar dulu dan cod barang kemudian....yang pasti bukan hutang yer...makanan tak baik hutang2...hihi...tak kiralah jarak dari tempat saya 5km ke...3km ker...kat Durian Daun ker, UITM Alor Gajah ker, Ramuan China ker, Kolej Komuniti Masjid Tanah ker,....Kuala Sungai Baru ker.... Kolej Matrikulasi Londang ke...insyaallah saya hantarkan...TAPI....kenalah ikut jadual saya dan dibincang bersama waktu yg sebaiknya dan brg yg diorder perlulah berbaloi dengan kos penghantaran saya...jangan lah nak order Zinc Complex sebotol (yang harga tak sampai RM50) saya nak pi hantar kat Sungai Udang semata2 tu sebotol jer kan...so biarlah relevan...win2 situation mcm saya cakap tadi...hihi...

Jom kenal dengan pengedar Shaklee paling sporting di Melaka nih...hihihi....

Pengedar Shaklee Melaka, Pengedar Shaklee Masjid Tanah, Pengedar Shaklee Sungai Udang, Pengedar Shaklee Alor Gajah, Pengedar Shaklee paling best, Pengedar Shaklee sporting, produk shaklee ready stok

ni gambar masa kat San Fransisco Carlifornia, kat Golden Gate mercu tanda San Fransisco. Trip ni sponsored by Shaklee ar....kalau tak tak merasa la de...hahaha...tu yang kacak (dimata ai la kacaknyer) ialah suami saya...ha yang selalu teman saya pi COD barang, merangkap pak supir dan juga papa Aleesya...tolong jaga Aleesya masa mama Aleesya busy...hihihi...

Oklah 2nd entry ni tak nak bebel byk2...u olls kalau nak barang Shaklee boleh la contact2 ahkah yer...insyaallah consultation terbaik ahkak akan beri....hubungi jer akak melalui

Hp : 019-2423139
Whatsapp : +6010-3223139
Facebook : NoorAzmiah Mohamad
Instagram : NurqasehOutlet
Shoplot : SU 916, Jalan Bandar Baru 6, Masjid Tanah,
78300 Melaka
(depan Maybank M.Tanah)



Selain saya, ada beberapa lagi Pengedar Shaklee di Melaka yang boleh anda hubungi... insyaallah, anak didik saya ni akan melayan anda sebaik mungkin...


En. Mohamad Nasir Bin Husin
Hp : 019-6556061
Kawasan : Telok Mas, Semabok, Bandar Melaka

Puan Suhaila Abdul
Hp : 010-8798077
Kawasan : Masjid Tanah, Kuala Sg Baru



Pengedar Shaklee Melaka

No comments:

Post a Comment