Monday, May 25, 2015

KAWAL KADAR GULA DALAM DARAH ATAU DIABETES DENGAN VIVIX


Bilangan pengidap Diabetes di Malaysia semakin hari semakin bertambah. Banyak faktor yang mempengaruhinya. Jika anda adalahlah salah seorang darinya, bertindaklah segera dengan mengawal kadar gula dalam darah anda. Jangan berlengah kerana, kelewatan untuk anda bertindak akan mengakibatkan banyak komplikasi terhadap tubuh badan anda.

Salah satu langkah bijak yang perlu anda ambil ialah dengan mengamalkan suplemen Vivix® satu sudu sehari. Vivix® terbukti membantu ramai penghidap diabetes menjalani kehidupan lebih sihat dan mengawal gula dalam darah mereka dengan efektif. Ia juga dikenali sebagai tonik ajaib dikalangan penggemarnya. Customer customer saya sendiri juga sudah ramai yg berjaya mengawal kadar gula mereka. Ada yang bermula dengan bacan belasan kini sudah normal dan ada juga yang mendapat kebaikan kesihatan dati sudut lain juga.

Saya sangat cadangkan pengambilan Vivix sebagai supplemen harian kita semua kerana ia sangat efektif bertindak terutama kepada gula dalam darah. Testimoni terbaru akan saya dedahkan sedikit masa lagi. Vivix adalah makanan tambahan yang mampu memperbaiki sel dalam badan manusia. Cuba dan rasai perbezaannya.





Vivix® Botanical Beverage Mix melambangkan penemuan revolusioner dalam bidang khasiat pemakanan polifenol. Beum ada satu pun yang setandingnya.

Vivix® mengandungi ramuan botani Shaklee yang tersendiri iaitu Polygonum Cuspidatum, anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol ialah kumpulan fitokimia berasaskan tumbuh-tumbuhan dengan kebaikan antioksidan dan berkesan melambatkan penuaaan sel. So bukan penyakit shj dikawal, anda juga boleh awet muda gitu! Banyak sudah testimoni vivix untuk diabetes ni.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                       
Anda boleh menghubungi saya terus untuk konsultasi di nombor 0192423139 atau whatsapp 0103223139.  Anda juga boleh membuat pesan terus ke Syarikat melalui link dibawah ini. Boleh ikuti langkah langkah Panduan membuat order secara online.                                                                                                                                                                                                                                                          
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 
* Vivix® Serba asli. Sudah memiliki 5 Parten. Kandungan utama telah diuji secara klinikal. Sememangnya belum ada tandibgan. Eksklusif untuk Shaklee.


SIDPro

1 comment: