Saturday, March 29, 2014

KOLESTROL JAHAT!! TANGANI MASALAH ANDA

Petang petang time hujan2 nih mmg syioook kalau dpt tido, tapi mata taklah mengantuk...so tarik lappy and buat entry blog...hihihi....

Nak share pengalaman my hubby sendiri....kat bawah ni my hubby a.k.a Penjejak bayang punya result blood test....bacaan sebelum (October 2012) dan bacaan selepas (Januari 2013)... jarak lebih kurang 4 bulan...dan apa yang saya nak beritahu...dari start hari inilah saya PERCAYA, saya YAKIN bahawa Shaklee adalah produk yg bagus...walaupun saya register menjadi ahli bulan oktober 2012 selepas mendapat keputusan ujian darah suami yg sgt2 worst ni....hati masih antara percaya dan tidak sebenarnya...tapi atas dasar usaha...sayangkan cik abg saya nih, takmo dia sakit...saya cuba produk Shaklee...dan register terus as Member atau SID (Shaklee Indeendent Distributor)


testimoni kolestrol, testimoni shaklee, result kolestrol, shaklee masjid tanah

apa yang saya nak beritahu...saya nak kongsikan ialah, saya bukan temberang atau saje2 buat cerita. All testimoni dalam blog saya ini adalah melalui pengalaman saya, suami dan kawan2 terhampir dengan saya bukan dari org luar yer. Tak guna kalau saya gunakan testimoni dari org yang saya tak kena atau dr org yg saya tak interview sendiri...tak best!

Berbalik pada result di atas tu...result tu doktor di Klinik Kesihatan Masjid Tanah yang tuliskan...yg printed tak amik, so doktor tuliskan (pelik, sebab hubby boleh terlupa nak capture guna phone...hahaha). Maybe sebab excited sgt dengan result tu. dari result yg sgt teruk, boleh hampir kepada normal....saya yg dengar pun teruja. Kolestrol (HDL) dari bacaan 13 turun hampir separuh iaitu 6.2 youuu....ko hado? ALT yg paling worst..bacaan 100 kau....terperanjat doktor...maybe sebab hubby still smoking masa tu menambahkan lagi masalah bacaan toksin dihati yg tinggi tapi after hampir 4 bulan percubaan kami alhamdulillah...sgt berbaloi...dengan izin Allah jua...

ok tentu anda ingin tahu apa supplement yang cek abg saya ambil kan?  meh tengok set ini...dia makan 3 item iaitu Omega guard, Lechitin dan Garlic...yang CoqHealth tu masa tu lom launch lagi....tapi sekarang kesemua empat supplement dia makan....

kolestrol, jantung, darah tinggi, set kolestrol, shaklee masjid tanah
Set Kolesterol Yang mula mula diamalkan


Set Kolesterol yang diamalkan sekarang




Hebat...this product talk by it self!...no wonder sekarang shaklee adalah satu fenomena...percaya tau tidak...cuba sebut perkataan Shaklee dengan sesiapa yg anda jumpa...9/10 akan kata mereka tahu atau kenal...hebat kan? so, kalau anda memerlukan konsultasi untuk set kolestrol ini boleh lah hubungi saya terus...insyaallah saya cuba share kebaikan bersama anda....

nak tanya lebih lanjut atau nak cuba set kolestrol? hubungi saya di 019-2423139 atau click link ini
http://setkolesterol.wasap.my

No comments:

Post a Comment