Friday, September 16, 2016

TURUN 15KG BERAT DENGAN DETOX DAN PRODUK SHAKLEE


#throwback

Salam Ramadhan....


Lama dah tak up gambarkan sendiri....hihi hari ni up utk declare tak tahulah utk kali yg keberapa dah....bahawa saya ialah Shaklee Independent Distributor anda...anda boleh dapatkan pelbagai rangkaian produk Shaklee dari saya dan downline2 saya diseluruh Malaysia...



Dan gambar hari ni adalah sempena saya berjaya menurunkan lebih 15kg dari berat asal saya...proud of myself ðŸ˜‰...Berat asal saya ialah 95kg, dan hari ini turun kepada 80kg. kalau anda mahu ikuti apa yg saya buat..jom sama2 kita belajar...yg paling penting kita belajar utk hidup sihat...pilih makanan yg lebih sihat...saya tak turun dengan serta merta, tapi saya target every weeks berapa yg perlu saya buang, bagaimana cara saya buat? apa2 boleh pm tepi ya....



So..org Masjid Tanah, Alor Gajah dan Melaka boleh dtg terus ke premis saya di Pekan Masjid Tanah utk dptkan produk Detox dan slimming yg sedang hot....dan insyaallah panduan dan bimbingan akan diberikan oleh saya....



Set Detox dan Slimming yang saya amalkan.


Diet bukan bererti sekat makan....Diet perlu dengan ilmu....diet untuk kehidupan yang lebih sihat. insyaallah


CLICK UNTUK TERUS ORDER

wsp 0103223139

No comments:

Post a Comment