Saturday, February 28, 2015

TESTIMONI SET PENYUSUAN SHAKLEE


Alhamdulillah....

Ada beberapa pelanggan yang sudi memberikan testimoni tentang set penyusuan Shaklee. Puan Syaridah adalah salah seorang darinya. Sangat berpuas hati dengan produk Shaklee yang membantu mencapai azamnya utk menyusukan bayi kedua beliau.


testimoni set penyusuan shaklee, milkbooster shaklee, supplemen tambah susu, set penyusuan, set menyusu, tambah susu badan, supplemen boost bm, EBM, set shaklee 

"Saya Sya, dari Seremban. Ibu kepada dua orang puteri. Puteri sulung berumur 3tahun 3 bulan dan puteri comel berusia 7bulan.

Sedari kandungan kedua dikesan melalui urine test, saya mula menanam azam utk menyusukan anak kedua sehingga sekurang2nya 6 bulan.

Saya mula mengumpul maklumat tentang penyusuan ibu. Selain persediaan mental, saya tahu saya perlu mendapatkan supplement untuk boost bm saya. Saya cuba milkbooster set Shaklee. Alhamdulillah dengan izinNya saya dapat pam sehingga 13oz sekali sesi mengepam

Saya masih menyusui bayi saya secara eksklusif. Insyaallah sudah 7 bulan sekarang". 

Puan Syaridah Ishak

No comments:

Post a Comment