Monday, September 15, 2014

COQHEALTH BUAT SAYA LUPAKAN TIDUR SIANG!!

Tak tahulah sejak bila saya jatuh cinta dengan satu lagi supplement Shaklee ni. Sebelum nih saya sgt suka dengan Ostematrix (sekarang pun masih suka) tapi saya perasan sejak dua menjak nih kecintaan saya makin bertambah terhadap CoQhealth. Susah dah saya nak tinggalkan CoQ nih walau kemana saya pegi...mesti ada dalam handbag.

Mula2 dulu ambil Coqhealth sbb nak cuba add on dlm SET KESUBURAN WANITA yang saya amalkan iaitu GLA complex, B Complex, ESP dan Alfalfa. Walaupun belum rezeki kami berjaya menggunakan set kesuburan bulan ini, tapi saya dapat rasakan ada benefit lain yg sgt positif lepas mengamalkan CoQhealth ini. Alhamdulillah dah masuk botol kedua.


coqhealth, coq10, shaklee coq10, produk utk jantung, tenaga, keletihan, produk hilang letih, kurang tidur,
CoQhealth botol kedua. Mmg standby satu kat work station.

Nak tahu apa yg saya rasa? Heheheh....yg paling ketara ialah saya dah tak mengantuk atau terkuap2 bila tiba waktu tengahari lepas lunch...mahupun antara jam 11-12 tengahari tu. Kalau sebelum nih itulah waktu2 kritikal saya...waktu saya mmg rasa kelopak mata nih mcm di gam, guna gam GAJAH tau. Kadang2 mmg tewas...gi tido sebentar, tapi bila bangun, selalu menyesal sbb bazir masa dengan tidur.

Sangat best rasanya bila masalah mengantuk tengahari saya kini dapat diatasi dengan CoqHealth. Bolehlah saya fokus dan luangkan lebih byk masa menghadap bisnes dan insyaallah sekaligus meningkatkan prestasi kerja saya.

Jika anda nak cuba, nak hilangkan rasa mengantuk siang, dan kelesuan dengan Coqhealth ini, boleh hubungi saya seperti nombor dibawah. insyaallah saya akan cuba berikan consultation terbaik.

ORDER ONLINE COQHEALTH

JOM SERTAI KAMI DI SHAKLEE


Your Trusted SID
Noorazmiah Mohamad/Huzair B. Bahrin
Wsp : 0103223139/0103223137
Fb : Nurqaseh Outlet Full
ig : nurqasehoutlet

No comments:

Post a Comment